tisdag 27 november 2012

Läkare

Idag kontaktade jag dom i skövde igen då jag tycker att jag får sammandragningar när jag är med barnen själv, antagligen för att de är mycket bärande och jag är igång mycket, dom ringde tillbaks och bad mig komma in i morgon för en extra koll och prata om sjukskrivning redan nu. Dom sa att sannolikheten att något redan hänt nu är väldigt liten men bättre att åka in en extra gång och kolla så allt ser bra ut! Så bara hålla tummarna för att de ser bra ut imorgon och att dom sjukskriver mig, för då kan olof gå ner i tid eller gå hem helt och hållet redan nu! Vilket jag skulle tycka om, är riktigt trött på att behöva sitta själv varje kväll för att han kommer hem sent så det ska bli underbart att få ha honom hemma varje dag och kväll framöver :)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Va bra att du fått börja äta progestoron, jag började också kring vecka 20 (?) nångång och hittils har det hjälpt mig massor!

    Jag har också mycket sammandragningar, så jag skulle vilja kolla upp om något hänt med tappen, det var så länge sen jag var där sist, och jag skulle inte tillbaka mer heller. :-/

    När har du BF?

    Kram!
    P.S Jätte kul att du skrev till mig, kul att följa hur det går för dig :)

    SvaraRadera