onsdag 28 november 2012

Sjukskriven

Efter att ha träffat läkaren idag igen så tyckte hon att de bästa var nog ändå att sjukskriva mig, eftersom läget är som de är är det dumt att dra ut på tiden, så de känns skönt. Sambon jobbar denna vecka sen går han hem och är föräldraledig. Så nu är det VILA som gäller, behöver inte vara helt sängliggande ännu men bara att undvika lyft och inte anstränga mig och ha chansen att ligga ner och vila ett par timmar om dagen kan göra massor och jag hopppas de ska räcka iallafall några månader framåt, men händer något eller att dom ser någon påverkan på tappen så är de sängläge direkt som gäller. Bara hålla tummarna <3 Nu ser jag fram emot helgen, först ska vi fira W som fyllde 4 år i tisdags, sen åker både W & O med morfar och familjen hem och jag och Olof får en barnfri lördagskväll och natt, ska bli skönt :)

2 kommentarer:

  1. Inte för att jag har me de att göra kanske men kommer det bli tufft ekonomiskt för er nu? Skönt att få ha sambon hemma :) hoppas att ni inte börjar gå varran på nerverna bara hihi de började iaf jag & min Micke göra efter några veckor då jag var mammaledig & han sjukskriven!
    Ha en mysig helg :)

    Mvh Emelie (kottarna Ellen O Max mamma)

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack själva :) hoppas hoppas på att bebis vill stanna kvar så länge som möjligt, vore väl kul att få uppleva vecka 40 ;) ta det lugnt nu å vila! Kram Fia

    SvaraRadera