måndag 6 maj 2013

Beroende

Jag har fått ett beroende, ett bra sådant, att springa. Känner de dagar jag inte springer hur det kryper i hela mig och jag vill bara ge mig ut! Idag blev de en löptur på 4.6 km + att jag gått 6 km så mycket motion idag! Enda är att jag behöver springa i skogen, känner av mina knä när jag springer på asfalt så får skifta lite! Enda positiva med Olofs jobbtider är att jag vissa dagar hinner springa innan han börjar jobba annars är de ju helt kört då han alltid jobbar kvällar.. Men 3 dagar i vecksn kommer jag ut i allafall! Igår efter att ja jobbat åkte vi till ridhuset och kika, Wilma pratar så mycket om att hon vill rida så vi åkte dit och kollade hur de såg ut i stallet och tittade på hästar, rätt dyr sport men får se om hon får prova på till hösten! :) nu är de 2 jobbnätter sen är jag ledig i hela 5 dagar, ska bli skönt, vart mycket jobb de senaste dagarna, 46 timmar på 4 dagar, puh! Så behöver va lite ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar