måndag 13 maj 2013

Sätter sina spår

Har känt mig konstig i flera dagar, lite småyr och ont i leder.. Antar att förra veckans nattjobb och lite sömn på de satt sina spår.. Är ju rätt känslig sen allt som hänt och märker att jobba natt ska jag verkligen inte göra! Är detta resultatet så vill jag verkligen inte chansa och jobba mer nätter! Tyvärr är jag nog ändå tvungen att göra ett par nätter i månaden för att få ihop min tid, men chefen skulle kolla om de gick och lösa! Nu har jag ju 4 nätter på schemat, inte mycket alls men mår ändå skit av de.. Så vi får se. Nu är de 3 veckor kvar till nästa nattpass så ska nog återhämta mig snart! Sprang i allafall i råda igår, denna stad har ju inga backar men där i skogen finns de lite mer utmaningar, sprang 5 km och den sista km är bara uppför, var härligt trött när jag kom i mål! Bestämt mig för att springa där 1 gång i veckan för att få lite variation! Helgen bestod annars av kalas i Jönköping i lördags! Vi åkte lite tidigare och gick på stan innan, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar