tisdag 23 april 2013

Ledig

En ledig dag som spenderats med vänner. Först var vi i Skara och träffade C med barn där och sen i em har vi träffat A & A, mysigt värre! Vad härligt det är att vara ledig och kunna göra det man känner för, nu när jag börjat jobba inser jag verkligen hur begränsad man är, är så mycket och många man vill träffa och så ska man försöka få in de på de lediga dagar man har, inte helt enkelt. Så därför hoppas jag fortfarande på en STOR vinst så jag kan jobba lite mindre och ha mer fritid ;) Sitter och funderar på sommaren också, tyvärr kommer jag och älsklingen inte ha en endaste vecka tillsammans då han har tidig semester och jag tar föräldraledigt när dagis är stängt, riktigt trist att inte kunna åka på nån långsemester i år. Däremot är han ledig alla fredagar så vi kan ju åka iväg över helger i allafall. Får se fram emot nästa år då vi ska åka till utlandet för första gången ihop och sen åker vi ju alltid på skidsemester! Så vi ska nog överleva denna sommaren fast vi inte får någon semseter ihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar