fredag 19 april 2013

Puh..

Efter 8 dagar i rad på jobbet var jag äntligen ledig idag och i helgen. Skönt, vi tog sovmorgon till nästan halv nio idag, märks att barnen är tröttare efter att vart på dagis många fler timmar än dem är vana vid! Sen myste vi bara hemma här på fm sen i em åkte vi till pappa å familjen å alltid lika mysigt å träffa dem! Passade även på att träffa farmor när vi ändå i närheten! Fast jag jobbat mycket i veckan så hann jag ändå i onsdags kväll med att träffa min älskade vän som fick barn förra veckan, en liten kille och han var sååå söt! Var underbart att få hålla de lilla livet i famnen, det är livet! Var även känslosamt så klart för min del eftersom vi också skulle haft en liten kille men jag är så glad för deras skull och vem vet en dag kanske vi får en bebis till! Men tills dess ska jag träffa min vän så mycket jag bara kan och mysa med hennes bebis :) Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar