måndag 29 april 2013

tadaaa!

Ännu en helg har passerat. Den bestod av mest av jobb. Känner redan hur trist jag tycker det är att jobba helger, det är ju då Olof är ledig och vi kan hitta på saker. Så blir inte mycket tid till att göra saker på helgerna. Men men är ju inte för all evighet jag ska jobba såhär och nu är jag mest tacksam för att jag fick ett jobb så snabbt som jag fick! Idag har jag sprungit, mina andra älsklingar hakade på och cyklade bredvid, jag sprang lite i förväg och tog en extra runda och mötte upp dem sen igen. Kul med lite sällskap. Riktigt gött å springa idag och nu märks det att jag sprungit ett tag, går liksom så lätt och jag känner att jag både kan öka på längden och farten! Tog även med barnen till badhuset idag, inte mycket att ha här i stan men de räcker för dem och att bara gå iväg nån timme att bada är mysigt och så blir dom lite extra trötta ;) tog en liten sväng på lekplatsen på vägen hem me så nu sover de gott i sina sängar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar