onsdag 13 mars 2013

100

Jag tänkte hänga på min vän As 100 dagars mål. Mina mål är att gå en promenad varje dag och inte äta godis/kakor. Sen har jag även som mål att komma ut och springa eller gå och träna 1 gång i veckan. Kommer jag iväg fler gånger är det ju givetsvis bara ett plus men med sambons jobbtider är det inte lätt att få ihop tid till mig själv. Varför jag sätter dessa mål är dels att jag vill komma i mina snygga jeans som jag en gång haft och för att komma i dem behöver jag ner ca 7 kilo MEN framför allt för jag redan känner hur mycket bättre jag mår när jag kommer ut på min timmes promenad varje dag, jag är mycket piggare och får mer energi, så ett bättre välmående är den största anledningen, och att ha någon som gör samma gör ju en ännu mer motiverad! Så dagens runda blev 6 km + att jag går sammanlagt 4 km fram och tillbaks och hämtar barnen = 1 mils promenad idag.

1 kommentar:

  1. Heja, heja.. Så ingen sötebrödsfika när vi ses i fortsättningen från nåt håll.. Lovar:) Avklarat runda nr 2 nu. härligt. kram

    SvaraRadera