torsdag 21 mars 2013

Jösses

efter 4 dagar till har jag tappat ännu ett kilo, och nej jag har inte slutat äta, däremot är jag ute och går väldigt mycket och äter mindre portioner! Så 5 kg kvar till målet. Annars är det fullt upp, har verkligen en liten huligan här hemma, får han inte tillräckligt med uppmärksamhet så gör han så att han får de, t ex banka på tv:n, på spegeln, bitas, klättra, riva ut saker m.m Så det är kaos här hemma, ingen ide att plocka iordning på saker när dom snart rivs ut igen, men de gör jag ju ändå, då jag själv tycker de är jobbigt med saker överallt. Men all energi går till att se efter Oliwer nu. Men de hör till åldern och jag hoppas de snart bli lite lugnare ;) I helgen ser jag fram emot kalas, fika med vänner och vin & chokladprovning. Så de blir fullt upp! Sen är de snart påsk och då ska jag och älsklingen ta en välbehövlig paus ifrån barn och åka iväg och bo på hotell! Med hans jobbtider nu så ses vi knappt nånting så jag ser fram emot att få ha honom alldeles för mig själv i 1 dygn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar