måndag 11 mars 2013

Hej hopp

Ny vecka och inga sjukdomar hoppas jag! Vart stängningsdag idag men imorgon får barnen hå till dagis. Oliwer har inte vart där på 2 veckor nu så hoppas han inte är allt för ledsen när jag ska lämna! I helgen var jag på intervju, sen i lördags kväll var jag ute och drack lite öl med bror och hans vänner, va längesen vi gjorde nåt så de va skoj. Igår var vi hos svärmor som vart i Thailand en månad och så var jag och Wilma på bio, var hennes första bio, va mysigt!hoppas de kommer någon bra barnbio snart igen vi kan gå på :) Nu i veckan aka jag vänta på svar om jag får jobbet! Och får jag de startar de igång 1 april, skulle va toppen! Sen aka jag också försöka komma iväg och träna, kommit igång med mina promenader nu så nu är de dags för träning med så jag får lite muskler också :) men va svårt de är att ta sig iväg första gången, men bars man kommer in i de så går de lättare sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar