söndag 3 mars 2013

stackarn.

Ja inte klarade sig Oliwer heller utan igår kväll fick han också feber :( det gör så ont i mig när barnen är sjuka.. hoppas alla sjukdomar är över snart.. Jag är fortfarande lite slö och lite huvudvärk men idag var de kalas för sötaste E som fyllt 4 år. Det var maskeradkalas och Wilma hade bestämt sig för att vara clown, jag fixade lite clownkläder och tyckte de skulle bli skoj att göra iordning henne, nä, då ska hon plötsligt INTE vara clown, gaaaaaaah, jag blev så sur, hehe, här går jag och fixar en massa saker till ingen nytta, ja, min söta Wilma skulle nu vara prinsessa som jag föreslog från början, haha, ja de gäller och hänga med i svängarna.. Ny vecka och imorgon får Oliwer vara hemma då han fortfarande har feber, men Wilma får allt gå iväg till dagis. Jag har i veckan 2 intervjuer att se fram emot, känner vissa dagar att jag inte är helt redo för att börja jobba än samtidigt som jag tror det kan vara bra att komma ut och tänka på lite annat och sen är det alltid spännande med intervjuer! Så får vi se vad de leder till.

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Hoppas allt är bra med er! Vi har de bra här, lyckats ta oss igenom en maginfluensa, G klarade sig som tur var :) har läst igenom din blogg, länge sedan nu! Vad roligt vi hade i skogen när vi var små :) vill oxå att G ska växa upp som vi men vi har ju oxå hamnat i stan! Barn är ju roliga, typiskt att inte W skulle vara clown bara för att allt var fixat :) krya på er nu å så får vi ses snart igen :) Kram Fia

    SvaraRadera