måndag 25 mars 2013

Härliga sol

Vad solen ger en energi, jag känner mig så glad när solen är framme, har lämnat barnen på dagis, tagit mig en snabb promenad på 6,4 km, kört mina styrkeövningar här hemma och nu duschat. Nu ska jag passa på att njuta extra av min egentid för om 2 veckor börjar jag jobba och då är denhär tiden borta. Så då får jag hitta andra tider att motionera på. Just nu oroar jag mig över hur vi ska få ihop våra jobbtider, dagis, barnvakter m.m men de får lösa sig och kommer de absolut inte gå ihop sig, ja då får jag helt enkelt försöka hitta ett dagjobb! Helgen sprang förbi bara, firade min syster i fredags, sov över hos pappa, åkte tåg hem i lördags, sen hade vi mysdag hemma, igår var vi ute på fm, sen föreläsning på em. Sen var denna helg över. Ny vecka att se fram emot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar