torsdag 14 februari 2013

Aj aj aj

Skulle göra mig till och göra en kladdkaka till älsklingen min men när jag skulle ta ut kakan var jag så koncentrerad över att oliwer inte skulle komma för nära spisen så glömde ta en grytlapp, så nu är alla fingertoppar på höger hand brända och det gör ONT.. Lär inte kunna sova i natt.. Läkarbesöket gick bra, fått förlängt sjukskrivningen i 2,5 vecka till så de känns bra! Fick även info om de jag skrev igår, och jag kommer få åka till Göteborg för att operera in detta bandet runt livmoderhalsen, man går in via magen och gör denna operationen, den måste göras innan jag blir gravid och väntetiden är allt från 3-6 månader.. Så ja, ni förstår ju själva att de blir mycket planering.. men känns tryggt och lovande för kommande graviditet och det var de jag ville höra annars skulle jag aldrig utsätta mig för att försöka en gång till.. Men detta ligger i framtiden, nu ska jag bli bra, hitta ett jobb och njuta av de 2 barn jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar