söndag 3 februari 2013

Föreläsning

Har idag vart på 3 timmars lång föreläsning och jag blir så imponerad, har i snart 3 månader druckit fitline och vilka fantastiska historier man får höra, om folk som blivit av med allergier, migrän, är piggare, får mer energi, blir av med värk, diabetes, sover bättre, motverkar deppressioner, Ja listan kan göras lång..jag själv sover otroligt mycket bättre, har blivit av med min huvudvärk och tycker dessutom mitt hår växer bättre! Nu har jag ju mitt i allt vart med om något väldigt tragiskt och jag vågar inte ens tänka på hur jag mått om jag inte druckit dehär, var utan de i 2 veckor då jag åt min antibiotika och vilken skillnad, jag sov dåligt, hade huvudvärk och mådde allmänt skit. Även om jag vissa dagar känner att allt är skit så har jag ändå orken att ta mig ur sängen och att orka hela dagen, blir aldrig sådär jättetrött längre som jag kunde bli förut.. Det finns massor jag kan skriva om detta men en sak är säker att dessa produkter kommer alltid finnas i mitt liv och det finns bara massa positivt med detta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar