fredag 8 februari 2013

Vara

Idag tog jag och barnen tåget till vara där vi träffade mamma och mina bröder, vi fikade och åt mat, var mysigt att träffas, sällan jag träffar mina bröder samtidigt.. Fick även träffa min lillebrors pappa som jag är uppväxt med (ja, jag har komplicerad familj med syskon hit och dit ;) ) var kul att komma "hem" och se att allt är sig likt, skulle faktiskt kunna tänka mig att bo i de huset, ligger liksom så bra, precis utanför vara men ändå bara 5-10 min att gå för att komma in i samhället.. Nu vill jag absolut INTE bo i Vara, jag trivs kanon här i Lidköping men jag saknar huset och läget! Sen tog vi tåget hem och har bara myst här hemma.. Vart en toppendag! Imorgon åker vi till Jönköping och Olofs kompisar, gå på stan, äta god mat och ha vinkväll så vi sover över! Ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar