onsdag 13 februari 2013

Mina älskade barn

Vad vore jag utan er? Vad gjorde jag innan ni kom? Jag skulle vilja ha en hel hög till med barn men de klarar nog inte min kropp av. Jag är glad om jag kan få ett till. Både jag och olof är uppväxta i en stor familj och jag skulle gärna vilja ge mina barn de också.. Säger inte att de är fel att "bara" va 2 .. det är bara att jag är van vid många runt omkring mig och tycker det är mysigt.. Minns alla semestrar då vi var 8-10 barn och 2 vuxna, och det var aldrig några bekymmer, alla hjälpte alla och alla var nöjda och glada, fanns alltid nån att leka med! Imorgon ska jag till läkaren och ska då få veta mer om ett adominellt cerclage vid en eventuell graviditet, vi vill gärnagöra ett sista försök.. Inte nu men i framtiden.. Och ska bli intressant och få information hur vi då ska gå till väga! Vi kan med andra ord inte bara bli gravida hur som helst utan kräver lite planering. Men mer om de imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar