tisdag 26 februari 2013

Bättre

Efter en riktig svacka förra veckan känns allt lite bättre igen. Gått långpromenad både igår och idag, och känner att jag fått lite mer energi. Precis vart och handlat lite och nu är de snart dags att hämta sötnosarna igen. 5 timmar går fort men det är bara bra för det är tomt och tråkigt utan barnen, allt går så mycket fortare och lättare med dem vid min sida, dom underhåller en och får en att tänka på annat. Älskade små liv. Börjar sakna att ha bil så ska försöka få igång min bil till helgen, den har stått i flera månader nu avställd.. så kan bli lite jobbigt att få igång den, sen vet jag att en hel del behöver bytas, bromsar, hjullager och sånt kul. Men tur jag har bror, pappa, styvpappa som kan sånt, blir inte så dyrt då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar