tisdag 5 februari 2013

Hej och hå

Jag får ju lov att säga att jag är riktigt effektiv i mellan åt. När jag lämnat barnen gick jag hem och skickade in lite jobbansökningar, vidare bort till H och fikade och tjötade skit, hem och diskade och fick snabbbesök av en annan vän, vidare för att hämta barnen och gick förbi affären och handlade lite, hem och lekte, lagade mat, diskade igen, dammsugat, lagt barnen och nu har jag sökt ett jobb till. Antar att jag haft en bra dag idag med mycket energi och det är precis såhär jag vill ha dagarna, fulla av aktiviteter och att jag är pigg och mår bra HELA dagen. De enda som vart för lite av idag är motion och sen har jag också bestämt att idag var sista dagen jag äter kakor och godis för ett litet tag. Jag vill verkligen ner några kilo till och varför vänta, lika bra att ta tag i de Nu. Är liksom bara 5 kg de handlar om, sen skulle jag vara nöjd. De kan väl inte vara så jäkla svårt. Tack och hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar