söndag 2 december 2012

1:a Advent

Vart en mysig dag, vi var ju barnlediga i natt så i morse gick vi upp och åt frukost och sen gick vi och la oss igen och låg där tills klockan var 13, snacka om lyx, var innan Oliwer föddes som de hände senast! Utvilade och nöjda var de skönt att få barnen hem igen och har bara myst hela em. Det jobbiga denna helg är att jag mått riktigt skit, jag känner mig liksom bakfull hela tiden, mår illa och blir yr om jag inte äter och mår illa när jag ätit! Denna graviditet liknar ingen av dom andra så detta är helt främmande saker för mig, riktigt jobbigt när man har 2 barn att ta hand om. Jag hoppas de går över snart. Mitt järnvärde har vart bra hittils så tror inte de är brist på järn, däremot har jag lågt blodtryck vilket kan förklara att jag är yr hela tiden. Men usch och fy, vill inte bara gnälla när de gäller graviditeten för det är Underbart mysigt att se magen växa och att jag nu känner bebis sparka därinne MEN jag kan inte bortse från de negativa heller ;) Hoppas ni förstår, jag vill liksom njuta, för detta är verkligen SISTA gången jag är gravid samtidigt som jag vill ha VÅR bebis NU i famnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar