torsdag 13 december 2012

Lucia

Idag var det dags för Lucia firande, Wilma och hennes dagiskompisar sjöng och var så söta allihopa, Wilma valde att vara lucia iår, de andra åren har hon vart tomte! Efter dom sjungit så var det lite fika. Efter de åkte jag hem till en kompis och umgicks några timmar. I em har vi skaffat en gran och klätt, älskar grandoften, nu är det verkligen jul! Oliwer har inte vart i närheten än av granen, får se hur länge de dröjer innan hela granen välter ;) Är verkligen periodare när det gäller godis och sånt, hade en period när jag knappt åt nånting, men nu när jag gjort massa julgodis slinker de ner en och annan varje dag, jag som än så länge bara gått upp 0,5 kg sen jag blev gravid lär väl ha gått upp 10 efter denna julen, haha. Men gott är det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar