måndag 10 december 2012

Down.

Idag känner jag mig sådär, legat i soffan sen i morse och det är väl såhär mina dagar kommer se ut 3 - 4 månader till eller hur länge nu bebis vill stanna, idag är de 5 månader kvar till BF men jag lär bli förvånad om jag kommer dit. Jag känner bara hur långtråkigt de kommer vara och påmins om hur förra graviditeten var, då låg jag bara i 8 veckor och det var pest och pina, nu blir det betydligt mycket längre men samtidigt så har jag Olof hemma denna gång, vilket kommer bli skönt med sällskap sen har jag ju alltid något inbokat varje vecka med kompisar så får se fram emot det som är inbokat istället. Har en fruktansvärd huvudvärk och haft de egentligen sen i somras mer eller mindre varje dag, trodde ju att nya glasögon skulle hjälpa men inte då, läkaren tyckte jag skulle kontaka en sjukgymnast för jag är JÄTTEstel i axlar och nacke och de kan göra att man har huvudvärk, så antar att de är dags att göra de, för att vakna varje dag med hubudvärk är ingen bra start på dagen. . Ska även be läkaren nästa v kolla mitt blodtryck och så så det inte har nåt med graviditeten att göra, men tror inte de. Mycket gnäll idag, men såna dagar har alla. Trevlig måndag.

2 kommentarer:

  1. I know that feeling! :-(
    Jag har också öppnat mig tyst och sen har bara vattnet gått, utan förvarning, och därefter har det inte tagit lång stund innan dom vart ute. Nu har jag nått mitt mål, vecka 35+0 idag så jag kan pusta ut!=)

    Har ni kollat vad det blir för kön?

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Det är bra att få prata av sig ibland! Du får tänka på att även om du får vila mkt nu så blir det så himla roligt med en ny liten bebis :) har börjat längta efter en till jag med men det får vänta lite längre :) ha de bra så ses vi! Kram fia

    SvaraRadera