fredag 7 december 2012

Psykolog

Idag vaknade jag och kände mig ledsen, är så otroligt glad att bror klarade sig bra i den lastbilsolycka han var men insåg också att de lika gärna kunde vart han som dog och jag ryser bara jag tänker tanken,min älskade och bästa bror som alltid ställer upp om jag vill något och svarar alltid i telefon jag behöver prata, ja man ska vara rädd om sina nära och kära och verkligen ta vara på varje dag. Fick besök av Jenny på fm och fördrev 3 timmar med massa babbel, skönt när man kan sitta och bara tjöta på och vips så är 3 timmar borta. Sen i em var jag hos psykologen, kände att jag behövde gå dit en gång för att få tips och råd hur jag ska hantera denna ovisshet att inte veta nåt hur denna graviditet går. Fick en del bra tips som jag ska ha med mig och fick gärna ringa om jag ville träffa henne igen. Gick därifrån och kände mig lättad och glad och det blev en fika på mitt favoritkafe 3B med mina 2 älsklingar, W är hos sin pappa denna helg. Nu blir det fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar