torsdag 20 december 2012

När man undrar?

Ibland när tankarna far iväg så kan jag inte annat än att undra hur livet hade sett ut om jag gjort andra val här i livet? Men de kanske är något alla undrar över?! Jag är så nöjd med det jag har och ångrar absolut inget jag gjort, för allt har en mening och man lär sig alltid något av det man gjort. MEN ibland far tankarna iväg och igår kväll hade jag en stund när jag låg själv här i soffan och bara tänkte på ALLT mellan himmel och jord och på allt jag har har vart med om och upplevt! Torsdag och det närmar sig julafton, jag längtar. Jag hoppas jag vart snäll så jag får någon julklapp iallafall ;)

1 kommentar:

  1. Hej! Tusen tack för att du kikade in hos mig och lämnade kommentar, det värmer! Och tack för gratulationerna! =)

    Har ni haft en bra jul?
    hade du varit snäll? =)
    Kram

    SvaraRadera