lördag 22 december 2012

Huvudvärk

Det här med att ha huvudvärk varje dag är bannemej pest och pina, var ju hos sjukgymnasten i torsdags och fick lite övningar men tycker huvudvärken nästan blivit värre.. Kan ju bero på så mycket och jobbigast är ju att inte veta varför jag har huvudvärk, sen är jag envis också och vill inte äta Alvedon heller i onödan ( vissa gånger hjälper dom inte ens ) ja hoppas verkligen jag snart blir av med den.. Idag är vi ensamma med oliwer, Wilma är hos sin pappa, vi var ute och tog lite luft förut och kikade på torget, ungefär så långt jag kan gå nu.. Nu har jag legat i sängen ett par timmar och snart åker vi på lite mysfika hos en kompis. Är glad att alla klappar är klara och de mesta här hemma är i ordning bara dammsugning kvar sen kan vi fira jul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar