måndag 17 december 2012

Ny vecka.

Förra veckan avslutades med en fortsatt lugn söndag, fick besök av svärmor som hjälpte till att storstäda lägenheten inför jul, mycket tacksam över de. Min kära sambo kan dammsuga, diska och så men att damma fönsterbrädor och göra grovstädning de överlåter jag gärna till svärmor eller mamma som jag vet städar som jag typ ;) Men va jobbigt de är att vilja göra saker samtdigt som jag hela tiden är rädd för att göra för mycket, som i morse ville jag inget hellre än att gå en lååååångpromenad, bara en sån liten grej, kan jag inte göra på flera månader, suck, men som sagt, i de stora hela är det för en kort period och jag kommer nog vara mer ute än inne sen när väl bebis kommit :) Nu är det en ny vecka att se fram emot, imorgon blir det läkarbesök i skövde, och fredag kväll ska jag på julmys med en gäng tjejer och söndag fira jul med pappa å familjen hos farmor, är det vi har planerat än så länge :)

2 kommentarer:

  1. Åhh va spännande dag du har framför dig imorn! Håll mig uppdaterad om hur det gick med tappen! Kram!

    SvaraRadera
  2. Va skönt att allting såg bra ut! Vilken vecka är du i nu? Kram

    SvaraRadera