söndag 16 december 2012

Frustrerad

Min älskade lill prinsessa, som inte förstår att mamma behöver vila mycket, som säkert tänker tillbaks på när oliwer var i magen och jag behövde ligga jämt, hon blir arg, skriker och gapar, gråter när det inte blir som hon vill. Nu skulle dom gå ut och jag sa att jag måste ligga hemma och vila, och hon som älskar att vara ute blev så ledsen, men fick tillslut med henne ut. Blir själv så ledsen för att hon blir det, det blir en tuff period tills bebis kommer och de lär väl bli mer skrik och gråt för oss båda, men sen, sen när bebis kommit då har jag lovat att vi ska vara ute massor! Hon skulle bara veta hur jobbigt jag tycker detta är, att se sina barn ledsna gör ont i hjärtat :(

1 kommentar:

  1. Hej! Det låter inget roligt alls men förhoppningsvis går det över snart, håller tummarna! Det var jättekul å träffa lilla Tilda men hon var så liten, vägde 2,2 kg men var jätteliten! Men hon var söt ändå, fick hålla henne å det var inget att hålla i om man jämför med våran klump :) ha de bra å hälsa lilla familjen! Kram fia

    SvaraRadera