måndag 21 januari 2013

Brr

Vad kallt de är ute, men jag har både gått och lämnat och hämtat barnen på dagis, en promenad på 4 km sammanlagt, ingenting egentligen men jag som vart still i princip 2 månader så är detta långt.. Men nu ska jag komma i gång och motionera ordentligt.. Promenader till att börja med sen ska jag ut och springa om nån månad, tycket det är så skönt att springa så de är nåt jag ska göra ett par gånger i veckan.. Det är min plan! Även fikat med en vän idag, är många att träffa oh berätta allt för, både jobbigt och skönt, känner att de tar energi men också lite lättande att prata ut. Tror de kan hjälpa för bearbetningen. Sen lekte vi även med Alwe idag. Wilma ville inte åka därifrån, härligt när det är så :) nu är jag precis slut så blir sängen tidigt idag. Kram

2 kommentarer:

  1. Förlåt att jag inte svarat på fl. Sänder en kram här iaf. Tänker på er!
    Varm kram Malin fr Vara

    SvaraRadera
  2. Tack för de fina orden & tack d samma finaste du.. Du vet att jag alltid finns här och ställer upp om jag orkar:)
    KRAm

    SvaraRadera