måndag 14 januari 2013

Kraft

Mina krafter är som bortblåsta, fick komma hem i fredags kväll vilket var skönt men fy, jag vill bara sova.. Klarar inte barnens tempo nu känner jag men världens bästa sambo är iväg med dem idag på dagis, det är nämligen dags att skola in oliwer denna veckan.. Så jag passar på att vila under tiden. Äter 2 olika sorters antibiotika för infektionen och jag mår verkligen skit av dem, mår illa och är yr, tyckte de kunde räcka med de som vart men inte då, men som tur är är det bara tills fredag jag behöver ta tabletterna. Känns fortfarande väldigt overkligt allt, allt känns lite som en dimma, jag står på benen men är helt väck i huvudet. Har vågat mig på att titta på bilderna vi tog och det känns ändå bra att ha dessa som minne! Nu ska vi vänta tills han kommer till minneslunden här i stan, känns skönt att vi kommer ha ett ställe att gå till!

2 kommentarer:

  1. Finns här och följer gärna med dej till minneslunden sen <3

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Vill så gärna att det hade blivit annorlunda för lille bebisen, att han hade fått komma hem till er. Ta det lugnt nu och vila och ta igen er så får ni ta nya tag när ni känner er redo! Vem vet det kanske blir ett annat litet pyre som hittar hem till er senare i livet :) En stor kram till er från oss! Hälsa Olof, Wilma och Oliwer :) Kram Fia

    SvaraRadera