tisdag 1 januari 2013

Nackkudde

Måste bara berätta att en sån liten sak som en nackkudde kan göra sån skillnad, köpte en i torsdags för jag blir ju galen på min huvudvärk och jag har fortfarande huvudvärk men inte alls så mycket och jag har fakttiskt vaknat på morgonen och inte vart stel i nacken och inte haft nån huvudvärk, så härligt! Att man kan ligga och spänna sig så mycket på nätterna att man får såna problem.. Jag är glad att jag inhandlade en ny kudde och jag hoppas ju såklart att min huvudvärk helt ska försvinna snart, i allafall så jag slipper ha de varje dag! Nu väntar jag på att sambon ska bli klar med maten, får ju säga att hur mycket jag än ogillar att behöva vara så lugn och att jag inte får göra nånting så är de ju faktiskt rätt bekvämt att ha honom hemma och se hur han fixar med både mat, tar hand om barnen, tvättar och städar ;) Så jag ska nog passa på att njuta av de, för sen när väl bebis kommer så börjar han ju jobba igen och då är det ju jag som får ta största lasset igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar