onsdag 30 januari 2013

Usch

Efter gårdagens skidåkning var jag helt vimmelkantig, kände mig yr, mådde illa och kände mig allmänt kass, antar att jag tagit ut mig för mycket.. Tänker inte alltid på att de bara var 2,5 vecka sen jag faktiskt genomgick en förlossning.. Och jag vill så mycket mer än kroppen vill.. Idag hoppade jag över skidåkningen och har bara vart med barnen.. Hoppas jag känner mig lite piggare imorgon.. Vill ju ändå passa på att åka lite när vi väl är här.. Annars är allt bra, att umgås med familjen är helt fantastiskt!

1 kommentar:

  1. Jo, kanske läge på att vila lite, gumman.
    Alwe längtar efter er och jag med;)

    Kanske är så... vi har ju sagt att vi ska ha ett syskon (innan Alwe kom) men jag vågar verkligen inte... Tror jag ska se om jag kan få prata med B-m igen jag med.. Kanske kan hjälpa mig att få rätsida på alla tankar.. Massa kramar

    SvaraRadera