onsdag 16 januari 2013

Min

Min lilla oliwer börjar bli så stor, förra veckan när jag var borta började han ju gå som bare den, fortfarande inte vant mig vid att han går omkring här i lägenheten.. Tiden går verkligen så fort och nu börjar han dagis också, helt otroligt. Igår var vi även på 4 års kontroll med Wilma och hon fick okej stämpel i rumpan ;) ja de gäller att hänga med, snart är man väl pensionär :) Kommer ju va sjukskriven ett tag framöver men ändå kan jag inte undgå att tänka på att jag faktiskt måste ha tag på ett jobb, känns väldigt motigt då jag inte alls är sugen på att varken jobba eller läsa, jag skulle ju va mammaledig.. Men pengar måste in så förr eller senare måste jag ju ha tag på nåt, vet redan lite jobb jag kan söka så de är bra sen ska jag nog inte ha för bråttom heller så de blir alldeles tokigt, behöver må bättre först. Idag ska bror komma och hjälpa oss köra undan massa skräp som bara står, t ex en gammal säng, massa tomma kartonger som ändå inte går att använda, ett skåp och lite annat, blir bara irriterad av att se skiten stå så nu blir de rensning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar